Çok pis bir ağrı var anlayamıyorum neden ağrıyor bugün bir hafta oldu ovitrelle iğnesi olalı bugün 4 üncü gün oldu Progestan kullanalı toplam 10 gün kullanacağım ama şu an ne otura biliyorum ağrıdan ne uzana biliyorum hastaneye mi gitsem belim ve kaşığımın ağrısı için bilmiyorum