Rana010101 Gözümde uçuk çıktı doktor bebeğini emzirmeyeceksin dedi. Bebeğim 6 günlük ablaları. Bir hafta tedavi gorecekmisim bu süre zarfında mama ile besleyecegim, hemen memeyi unutmaz değil mi ya da 1 haftada sütüm hemen kesilmez?
Alan_Yeliz Rana010101 ben olsam bebeğimi asla bir gün bile olsa kestirmezdim memeden ne olursa olsun uçuk bizdede çok cikiyo zamanla geciyo zaten doktor nasıl bı tedavi uykulayacakki acaba merak ettim
3438FG Rana010101 Doktorunuz tabiki daha iyi bilir ama bebeğiniz memeyi unutabilir çünkü çok küçük daha. Bana doktorum emzirmekten alıkoyma sık sık emzir unutmasın demişti. Bari şırıngayla verin geçmiş olsun
YldrmNUR Rana010101 eğer bebeği emziremeyeceksen en azından sen kendi sütünü sağ kuzu. Hem mastit ihtimali de olmaz memede süt birikmez. Hemde sütün azalma gibi bişeyi olmaz. Emziremeyeceksen bebek o sütü içemeyecekse sen sağıp dök bari
Canan-06 Rana010101 bebek unuturmu onu bilmiyorum fakat kesilmemesi için sağabilirsin çok geçmiş olsun
Aysegul1805 Alan_Yeliz uçuk bebeklerde çok tehlikeli menenjite beyine zarara kadar gidiyor. Kadın zaten keyfi olarak emzirmeyeyim demiyor böyle yorum yapmayın sizde lohusasanız o da lohusa
Alan_Yeliz Aysegul1805 gözündeki uçuk bebeğe zarar veriyomu ki bilmiyorum yeni duydum ben olsam birakmazdim dedim kendi fikrim yani ona öyle yap demedim zaten
Rana010101 Alan_Yeliz yok bebeğe zarar verdiği için değil verecekleri ilaçlar sutume geçecek yani emzirirken kullanmaya elverişli ilaçlar değil. Ucugun kendisi değil de ilaçlardan dolayı sıkıntı çıkıyor
Mmeelliikkee Rana010101 kesilecekse bir günde de kesiliyor ama sen her beslenme saatinde sağıp dök canım kesilmez inşallah üzülme stres yapma
Alan_Yeliz Rana010101 hmm şimdi anladım ama uçuk acaba sizdeki farklı mı bilemedim hamilelikte çıkmadı hiç bende ama normalde çıkar ve ilaç kullanmadan geçerdi tabi farklı olabilir sizinki onu bilemem ama bir hafta baya uzun bı sure ilacın etkisi de vücuttan hemen atılmaz bir hafta ilaç kullanicaksiniz ama vücuttan ilacın atılımı faln onuda beklerseniz uzun olabilir sütünuz belki kesilmez ama bebek ne tepki verir uzun zamn zaman emmezse yine emmeye başlarmi onu bilmeledim kestiremedim yani insallhhh bişey olmaz da güzel atlatirsiniz