brnaksyince Haticeburak06 bende iki tane vardı et beni gibi muayene oldum rahatsız etti varlığı başka bir sorun da yoktu, doktor 16.hafta da yakalım dedi . Nedenini sordum korkma tek senin başına gelmiyor dedi sonuca göre konuşuruz dedi tamam dedim üstünde durmadım. Sonuç temiz dedi yine üzerinde durmadım taa ki biraz kendim araştırana kadar hpv diye geçiyor cinsellikle bulaşıyor muş. Tipleri varmış. Sizde hamile misiniz sonradan mı çıktı
brnaksyince Aerithma siğilden alınan örnek kanserli olmadığını göstermiş bu ne demek oluyor. Hatta doktor direkt eşimle telefondan iletişime geçti bende yanındaydım. Randevu günüme daha vardı telefondan aradık sonuçlar e nabızdan çıktığını görünce, Tepkisi şöyleydi aaa tamam bunda bisey yok ben olan lezyonu temizledim sonuçlar temiz çıkmış umduğum gibi et beni demişti. Hayatına kaldığı yerden devam etsin kafasına takmasın gebeliğin tadını çıkarsın dedi. Randevu günü gittiğimizde ise ben eşine gerekli açıklamayı yaptım artık korkma dedi. Ama araştırmalarım sonucunda hpv çıkıyor arada kaldım çok 😔
brnaksyince Aerithma aile hekimliğine gittim sonra da orada ki doktora da danıştım kanserli hücre yok korkmana gerek yok doğum sonrası smear yaparız dedi hepsi yanılabilirmi:( geç kalınmış bişey var mıdır . Hamilelikte şart mı smear .
Aerithma brnaksyince siğil değil et beni ise o zaman hpv değildir ki zaten. Endişe etmenize gerek yok. Yine de smear ve hpv yaptırın içiniz rahat etsin diye.
lena1234 brnaksyince ay aksım et beniymiş işte bizi de endişelendiriyorsun :( fotoğraflara bak bi siğilin değişik oluyor baya. Et beni sonradan çıkıyor annemim koprtılan et beni sonradan büyüdü mesela sonradan da çıktı.
brnaksyince Aerithma sanırım doktorumla en baştan detaylıca konuşmak. Et beni sonradan çıkmaz diyen de var. Siğil olsa bulaşıcı bisey olsa tekrar etme riski ve eşinde lezyon olurdu diyen var. Eşimde aylar geçti hala bisey yok. Burada çok şeyler okudum kafam o kadar karıştı ki. Halimden anlaşıldığı gibi 😔
brnaksyince Aerithma şuan tertemiz hep bakıyorum alındı temizlendi bir daha çıkmadı. Sezaryen olmayı istiyorum yine her ihtimale karşı. Smaer yapılmadan rahat edemicem sanırım riske atmak istemiyorum.
Aerithma brnaksyince en iyisi dediğiniz gibi tekrar doktorunuzla konuşun. Gebelikte hpv smeari sorun bir de benim doktorum yapılıyor demişti.
Prensiminannesiyim brnaksyince sizin doktorunuz yine müdahale etmiş en azından benim doktorum müdahale edemem normal yapamazsın sezaryenle alırız sonra da aşı yaparız tedavi olursun dedi müdahale edilmeyecek mi yani dedim hayır bişe yapamam dedi
brnaksyince Prensiminannesiyim sizde de mi var 😔 çok geçmiş olsun, ben ilerlememesi için hemen müdahale edilmesi gerektiğini biliyorum gebeliğin belirli aylarında. Uyutularak yapıldı operasyon da bisey yok çok basit. Şimdi ne durumda inşallah çok dağılmamıştır😔🤲
nagihan14 Prensiminannesiyim üzerinden baya zaman geçmiş ama ne yaptınız? Benimde genitalimde siğil çıktı tedaviyi doğum sonrasına bıraktı doktorum. Siz yaktırdınız mi
Yaso55 brnaksyince korkmana gerek yok canım bndede 1 2 tane çıktı et ben gibi hamilelikte ola biliomuş temiz tuttum iç çamaşırımı bol su iç 1 kere travozol sürdüm kendilinden geçti korkulacak bişi yok merak etme hamilelikte normal bişe
brnaksyince Yaso55 bende de operasyondan sonra bir daha tekrar etmedi çok şükür, kendimi kuru tutuyorum. Benim doktorum da bu kadar korkma tek senin başına gelen bir durum değil. Biz zaten temizledik sonucunda temiz dedi fakat bilmiyorum kime danışsam smear ve hpv testi yapılmalıydı diyor 😔
sinemkarakuzu brnaksyince yok hayır herhangi bir test yapılmadı çünkü zaten yakılması doğru bulmadı doktorum ancak eğer gebelik sonrası devam etseydi yakılacaktı ama toparladım çok şükür çokta korkulacak bişey değil canım içini rahat tut çoğu gebelikte görülür dedi bana doktorum annenin birkaç eksikliğinden dolayı genelde gebelikte meydana çıkar demişti bana ama benim eşimden dolayı olduğu için önce o sonra ben tedavi oldum
brnaksyince sinemkarakuzu çok şükür kurtulmuşsunuz . Benim eşimde yoktu hala bisey yok. Onda olmayan bende nasıl olur diyorum. 9 yılık evliyiz. O kadar hasta olduk covid influenza geçirdik olmuş olsa onda vücut bağışıklığı genel olarak düşük tansiyon ve kalp ilacı kullanıyor vs vs . Bi şekilde eğer virüs ise bulaştı bana da 😔 inşallah sizin gibi sonradan tekrar ermez. Peki smear verdiniz mi hamilelikten sonra.
brnaksyince lena1234 canım çok baktım çok araştırdım. Bende ki karnabahar görüntülü değildi iki taneydi zaten farklı yerler de hemen müdahale edildi ilerlerse nasıl bir görüntü olurdu bilmiyorum ki hiç et beni çıkaran biri de değilim vücut olarak. Anneniz de hangi bölgedeydi. Genital de sadece siğil olurmuş ancak okuduklarımdan yola çıkarak söylüyorum 😔
Aerithma Et beni başka bir şey, genital siğil başka bir şey. Genital siğillerin sebebi hpv denilen bir virüsün enfeksiyona sebep olmasıyla oluşur. Durduk yere genital siğil oluşmaz. Vitamin eksikliği, demir eksikliği genital siğile sebep olmaz.
brnaksyince Aerithma bende böyle okudum . Sanırım doktorla detaylıca baştan sona konuşmam gerekiyor yakın tarihte randevum. Çok teşekkür ederim canım 🌸
Prensiminannesiyim brnaksyince bi tane var en dışta hala da duruyo yayılmadı ama doktor müdahale edemem dedi bişe yapmadı doğumu tetikler dedi 33.haftadayım