Herkese selamlar ,
8 +5 deyim ve 2 kilo aldığıma inanamıyorum sizce normal mi ? Ama çok yiyorum kendimi durduramıyorım birde afedersiniz düzenli büyük tuvalete çıkamıyorum, hamilelikten önce hergün düzenli çıkardım :( bu kilo alma işi beni çok üzdü göbüşümde şiş ve şiş olması için daha erken değil mi ? Hamileliğin sonuna kadar kim bilir kaç kilo olucam :( neyse sağlıklı olsunda bebeğim siz kaç kilo aldınız yazar mısınız ?