Kbr-ozcn Temmuzmucizesi26 Ay 31 yazmışım 30+2 olacaktı yanlış yazmisim dalginliktan 🤦♀️ 3 4 gün gerilik var önemli değil fln dedi dr ondan bi kafam karıştı sonra iyi normal dedi
Temmuzmucizesi26 Kbr-ozcn 30 sa daha iyi o zaman kafanıza takmayın canı içinde olsum sağlıkla doğsun yeter her bebek 4 kilo doğacak diye bir şey yok zayıf bebekler doğduktan sonra daha fazla kilo alıyorlar