Krtcm NASILASK kalpteki sıkıntı aminiyosentez ile çözülmez detaylı ultrasona gore ılerleyın bence.ha yasamla bağdaşmayan bir bebek ben bunu doğurmam derseniz riskleri göze alıp yaptırın
Huris53 dogurangaplumba Peki down mu doğdu çocuğunuz, bende dün detayli ult yaptırdım kalbinde ve böbreğin de sıkıntı çıktı down olabilir dedi
dogurangaplumba Huris53 Hayır down değil aksine diliyle herkesi dövüyor 8.5 yasinda 3. Sınıfa gidiyor 3 senedir sınıf birincisi okulumuz ilkokul ortaokul birleşik okulda kaçıncı bilemiyorum tabii gayet zeki ve akıllı bir çocuk
Huris53 dogurangaplumba maşallah sübhanallah, banada dün down olabilir bilmem ne falan birşeyler söylediler allak bullak oldum dünden beri. O dediğiniz testi yaptırın dediler ama ben guvenemedim bir daha detaylı başka doktora yaptiricsm
dogurangaplumba Huris53 Tabi tek bir doktora bakmamak gerek bu konularda bana devlette 3 lü test için down dediler özele gittim ultrason 3 lü test 4 lü test yaptırdım normal dendi için rahat etmeyince su aldirdim
dogurangaplumba Huris53 hee şimdiki aklım olsa su aldırırmıydım hayır aldırmazdım çünkü şuan fetal dna nipt gibi testlerde var su aldırıp kendimi de bebegimide riske atmazdim
amayinedeiyiilerledim boraninannesi_ eğitim araştırma hastanesinde yapıldı. İlk gün belki istirahat edebilmeniz mümkünse daha iyi olabilir
boraninannesi_ Arkadaşlar kan uyuşmazlığım var amniyosentez sonrasında iğne olmam gerektiğini duydum ama öncesinde bir şey yapılması gerekiyor mu?
amayinedeiyiilerledim boraninannesi_ normalde 2 haftada demişlerdi. Fakat sistemsel hatadan dolayı 3 haftada çıktı.
amayinedeiyiilerledim boraninannesi_ evet şükür temiz geldi 🤲🏼☺️ ben Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Hastanesi’nde yaptırdım, İstanbul’da yaşamıyorum Sizden de mi yaptırmanız istendi.?
boraninannesi_ amayinedeiyiilerledim cok cok sevindimmm darısı basıma 🥰🥰 evet ben de dün yaptırdım xyy sendromu süphesi ile
amayinedeiyiilerledim boraninannesi_ Rabbim güzel haberi almayı nasip etsin 🤲🏼🥰 temiz gelecekmiş gibi hissettim 😌 bol sıvı alın ve istirahat edin💐