lidyamom benim ablam kullanmış graco marka bebek arabası, çok sağlam ve aşırı hafif diğer arabalara göre diyodu. İki çocuğu var ikisinin arasında 2 yaş falan var ikisini bir bindiriyodu hatta o kadar sağlammış. Hangi modelini kullandığını bilmiyorum ama marka hakkında fikir olabilir size☺️