Bende 9+5 🌼 bulantı ve kusmalarim prilamla bayağı azaldı çok şükür.. tek sıkıntım hiç halim yok asla kafayı kaldıramıyorum hep çok uykum var ve hep yatmak istiyorum 😕 bu aralar bir de bacak ağrım başladı.. gece yatınca başlıyor deli gibi ağrıyor özellikle ayak bileklerim.. şekilden şekle sokuyorum bacak ve ayaklarımı 😕