ozkangulkilic Vermiyorsa hangi marka almalıyız ? Depend önerdiler 10′lu 20′li hangisi yeterli olur? Normal ped tarzi bişey mi hasta pedi yazıyor kullanan varmi
Ebevegebe ozkangulkilic hastane verirmi diye riske atmayın yanınızda bulundurun . 10 lu depend ve normal gece pedi yeterli olacaktır. Yinede sizin tercihiniz tabi
OguzMoms ozkangulkilic Devlet hasta bezi vermiyor ben depend kullandım ilk dogumumda çok memnun kaldım bundada yine Depend 10 lu paket aldım bana yetti zaten bı zamandan sonra kanama azalıyor normal pedle devam edebilirsiniz
06Pembemavi80 ozkangulkilic bende devlette yapacagimda kendim aldım . Hasta bezi aldım direk büyük boy olandan zaten iki üç tane ancak kullandım eve gelimce de lazım oldu. Siz alın
nurcan05 ozkangulkilic sleepy hasta bezi aldım çantama koydum normal pedde koydum devlet hastanesi bir şey vermez bence ben her şeyimi koydum
Alinrabia ozkangulkilic bn sehır hastanesınde dogum yapmıstım ılk dogumum orda oldu depend almıstım ancak kullanmadım hıc cunku hastane verıyordu havludan tut hasta bezıne kadr bıtınce de yenılıyorlardı sureklı o yuzden memnun kalmıstım
Esmam_ela25 ozkangulkilic ben hasta bezi götürmüştüm çok kanamam olmadığı için pişman oldum ped götürücem bu sefer gece için olandan 😊