Merhaba hamiş anneler.. şuan 26 haftalık hamileyim. Dün kontrole gittiğimizde doktorum bebek 2 hafta geride dedi 24 haftalik gibiymis..bunun sebebi de benim kusmam ve düzenli beslenmemem.. prilam diye bir ilaç verdi ve yemene dikkat edersen düzelir dedi ama tabikide ben çok tedirginim.. bu durumu yaşayan varmı düzelir dimi🙄