asya- büyük ihtimalle hastane yönlendirir aşı kartı verir bende bunları düşünüyorum nasıl ilerler süreç diye ama sonrasında da sağlık ocağından takip edilebiliyor aşılar diyebiliyorum ilk bir de k vitamini vuruyorlar benim bildiğim doğduğunda dediğiniz gibi hepatit b ve topuk kanları alınıyor. Bir arkadaş aşı yaptırmayın vs demiş bir sayfada görmüş keşke sayfadan gördüğüne inanacağına bilimsel bir araştırsa, kulaktan duyma şeylere inanmasa bizlere de yapıldı bu aşılar bir şey mi oldu, eskiden yapılmayıp ölen bebekleri hiç düşünmüyorlar gerçekten tuhaf bir bakış açısı…