Sndz95 Selam anneler, Benim son regl gunume gore 10 haftalik hamileyim ve geçen hafta perşembe günü ilk ultrason randevum vardı, alttan da muayene olundum ve sadece keseyi görüldü, on beş gün sonra gel belki çok küçüktür dedi, ya da gebeliğin durdu bu yüzden kese boş dedi ama ne kan tahlili ne bişey verdi ben çok endişeliyim benim gibi yaşayan var mı belkide geç döllenme oluyor bilemiyorum :/ benim gibi olan varsa sizde anlatın az da olsa içim rahat eder belki
Fatoliiii Sndz95 belki geç döllenmedir. Benim son adet tarihime göre 19 haftalık ama şuan 16.haftamdayım geç döllenme olmuş ve şükür bi problemimiz de yok.. inşaallah geç döllenmedir seninkisi de 😊
Damlaaaa Sndz95 merak etme keseyi gördüyse bebekte vardır ilk günler gòremiyolar bi dahaki kontrolünde bebişinde gözükür inşallah
Fatoliiii Sndz95 bide 15 gün bekleme çarşamba ya da perşembe git ultrasonda görünmezse vajinal ultrasonla bakmalarını isteyebilirsin ben 6.hafta da bebeği 7.haftada kalp atışını duydum ama dediğim gibi geç döllenmeydi 6.hafta adetime göre 9.haftadaydı :)
Busrakrkmz28 Sndz95 Benim aynı şey 5.hafta da başıma geldi ama kese de yok dedi halbuki geç döllenmeymiş. Git bir sağlık ocağında kan ver canım beta hcg değerine bakılsın. Hemen sıkma canını olmadı başka bir doktora git.
Mrvkrc Canim umarim bi sıkıntı yokturdur bnm bebegimde adet terihime gore 10 gun kocuk gec dollenmis olabir tabiki korkma ama bnce 15 gunu bekleme bu persembe tekrar git bebek varsa bu sefer duyulacaktir muhtemelen
Sndz95 Mrvkrc acile mi gitsem diye düşünüyorum yurt dışındayım bu arada, ve ilk muayeneyi öğrenciler yapıyo bu yüzden de şüpheliyim
Sndz95 Busrakrkmz28 ben de acile mi gitsem diyorum yurt dışındayım burda ilk muayene yi yapanlar öğrenciler oluyor ikinci randevuları bu sefer gerçek ebe yapıyor
Gizemrzgr Benim de ilk gebeliğim öyle oldu 15 gün bekledik belki gelişir gözükür diye maalesef hemen aldılar keseyi sonra gittiğim gibi 6 saat yemek yemeden gel denildi bana
Gizem_miros Sndz95 allah sabır versin aynısını ilk bebeğim de yaşadım 9 haftaya kadar bekledim boş Du kese ve kürtaj oldum 10 haftaya kadar embiryo ve bebek olmasi gerekirdi kuzum allah sabır versin çok zor bisey
Sndz95 Gizem_miros çok korkuyorum bu yüzden :/ ama bana bakan öğrenciydi burda yurt dışındayım ilk randevuyu öğrenciler yapıyo ve acemi geldi bana
AsumanBalkan Ben 7 haftayken kese görünmüştü ama içi boştu doktor boş gebelik dedi 4 gün daha bekledik yine boş görününce tıbbı tahliye oldum keseyi aldılar kalitesiz sperm ya da yumurta buna sebep oluyormuş inşallah seninki görünür.
Gizem_miros AsumanBalkan 4.ÇÜ bebeğim canım 😅doktorlar 6 ay körün dedi korunmadm 2 ay korundum hamile kaldım tekrar kimyasal gebelik yaşadım 1 ay korunsan yeter dedi ben korunmadim yine hamile kaldım oğlum doğdu 7 aylık şuan ve tekrar plansız hamile kaldım 2 aylik olcam öyle canm Rabbim sığın 🤗😘
Sndz95 Mevaninannesiii bilmiyorum canım bende şoke oldum bi de burda ilk muayeneyi öğrenciler yapıyo ya ondan da olabilir acemilik vardı biraz da
Mevaninannesiii Sndz95 10 hafta yani görünmemesi mümkün değil. Dış gebelk falan olsa da zaten şimdiye ağrıların olmuştu kanamalar olmuştu yani. Çok şaşırdım sen başka bi hastaneye git