Elo__35 Kızlar sütüm gelip gidiyor tam oturmadı ama sürekli birileri yemek getiriyor önüme yani ben günde 2 öğün beslenen bir insanım gerçekten yemekle sütün alakası var mı bunaldım yemek yemekten artık
Deletedmom_88 Elo__35 bence bundan daha önemlisi iyi bir uyku ve stressiz olmak ya, zorla bir şeyler yemeye çalışmak çok zor bir şey
Alynq Elo__35 hayır tabii ki bol su içerek ve her bulduğunuz fırsatta uyku uyuyarak sütünüzü arttırabilirsiniz.
eceyc314 Elo__35 uzun süre emzirmiş biri olarak diyebilirim ki. Sütümde aşırı yağlıydı oğlum çok kilolu bir bebekti. Bol su süt miktarını arttırıyor. Protein, yeşillikler, tahin, bulgur baklagiller sütün kalitesini arttırıyor. Ben çok tahin tüketmiştim.
Elo__35 Deletedmom_88 ay yemin ederim sıkıntı geldi ya yok o öğlen yemeğin bu atıştırman sıkıntı geldi
GuzelMelegimm Elo__35 tek derdin bu olsun. Ye işte ne güzel ☺ ama süt yapan şeyler ye abur cubur falan değil. Bol salata. Hoşaf. Börülce çok tüket. Yemek çok yemek değil süt yapan şeyleri yemek önemli
GuzelMelegimm Elo__35 ben hamileliğimde hiç kilo almadım doğumdan sonra 3 ayda 15 kilo aldım sen düşün 🤣🤣
Elo__35 GuzelMelegimm valla yenicem artık inat ettim bu ne ya normal yemek ye neysen o saçma geliyor sürekli yemek yemek
mutlubibekleyis takip doktorum ve gebe izlem doktorum kilo almak istemiyorsan doğum sonrası sütüm olsun diye bir şeyler yiyip durma, sütü sadece su ve meme ucuna yapılan masaj (bu bebeğin emmesi de oluyor aynı zamanda) dediler.