Filizcim_56 Ebr_uu şuan asla belli olmaz cnm bende 7+2 yim şuan belli olamaz ama 10.11 haftada %70 belli olabiliyor bağzılarımızda doktorum öyle dedi
mucuzemvesifam1475 Seymaduman merhaba bir doktor erkeğe benziyor demişti geçen hafta kız dedi.emin olamadı.kendim ekran çektim ultrason çıktısı vermiyorlar bakar mısınız @Seymaduman @Ebrarabla_06 geç oldu baya yazamadim.bebege bir kız bir erkek diyorlar iyice kafam karıştı
mucuzemvesifam1475 Seymaduman bilgisayar çıktısı vermiyorlar canım ya ben kamera ile bu kadar cekebildm
mucuzemvesifam1475 Seymaduman çok geç oldu biliyorum. Hastaneye sık gitmedim dün öğrendim oğlum olacakmış 🥰🥰
Nur9135 mucuzemvesifam1475 kendimde de çıktı ilk görüp hissettiğim kız gibi geldi bana Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
mucuzemvesifam1475 Nur9135 amiin Allah razı olsun 😊suriyeli bir asistan koymuşlar bir kız dedi bir erkek..başka doktora gideceğim 3 hafta sonra
Nur9135 mucuzemvesifam1475 devlet hastanelerinde ultrasonlarında çok detaylı görünmüyor özel deki gibi olmuyor özelde çok erkenden görülüyor. Detaylı ultrasonda daha net görülüyor 22 haftalık zamanlarında yani