svncgldgn genetik test 3 düşük den aşağısını kabul etmiyor muş öyle dediler, kadın doğum bilr 2 düşük ün olucak öyle araştırma yapıyoruz dedi bizzat yüzüme şok oldum, ben araştırma için ila 3 düşük mü beklicen dedim içimden ne bilim ya sağlık işi çok zor uğraşmasi yol da göstermiyorlar, bilmiorum hepimizin hakkında hayırlı sı olsun inşallah