Bugün kontrole gittim 3143 Gr dedi normal doğum .2.gebeligim benim bu benim oğlumda bu kadar agirlasmamistim. Kızım zorluyor nstde sancı çıkmadı şimdilik. Vajinada ağrılar oluyor bazen.tansiyon düşüklüğü yaşıyorum normal dedi doktor yüksek çıkmasın önemli olan dedi.sizlerin nasıl