NISA97 Kızlar 3.5 yıldır gebe kalamıyorum doktor bu ay letu verdi yumurtlamadan sonra progesteron hormonu na bakalım dedi .36.45 çıkmış sizce normalmi yüksekmi bu konuda bilgisi olan varsa lütfen cevaplayabilirmi
Melk_plt00 NISA97 bende bi kürtajım var 2 gün önce bu testi verdim benim 23.11 çıktı daha kontrole gitmedim yüksekmiş değilmi bilmiyorum
NISA97 Melk_plt00 ay canım geçmiş olsun bende bilmiyorum doktor adet olunca bakicakmis sonuca o yüzden bende merak ettim cevap veren olmadi