Umutlabekleyis Kızlar transferin daha 7. Günündeym evde test yaptım silik cıkınca gittim test verdim 1.74 cıktı negatif biliyorum ama normalde 0.100 falan cıkıyor yaşayan varmı
GuzelMelegimm Umutlabekleyis iftar vakti dua edelim kardeşim. Rabbim isteyen herkese ikizer üçer versin inşallah
Ozlem_Ada_08 Sağlıklı bir gebelik olsun inşallah sizi üzmek istemem ama transferden 5.gün sonra beta oluşmaya başlar çok düşük beta olmuş İnşallah gönlünüzce sağlıklı olsun
Umutlabekleyis Cigdems anadolu yakası canım yasemin cekmez özel muayenehanesi var ama acıbademde yapıyor işlemleri