Ebru0627 Bu hafta çok stresli sıkıntıli bir hafta geçirdim kizlar gunde 1 defa bile olsa bebegimi hissediyordum ama 3 gündür hiç bi his yok uzuntüden bişeymi oldu diye cok korkuyorum yarin randevum var gidicem ama düşünmeden de duramiyorum
ZeyHus33 Ebru0627 erken Daha Hafta ilerledikçe ufak ufak hissetmeye başlarsın ben 23 2 gunlugum hala bile Az hissediyorm bagzen normal bagzen hiç Diyeblrm o yüzden tedirgin olmayın Biran önce hissetmek istiyoruz ve korkuyoruz Ama korkulcak bir durum yok
Ebru0627 Aslinda bu durumu çok ağlayip üzüldügüm için çok taktim kafama yoksa bende biliyorum bebegim daha cok kücük ama huzursuz oldum idrak edemedim