Kızlar beylikdüzü medilifede 400 ü geçmiş çok değil mi ya sizler ne kadar ödüyorsunuz
yagmurrrra ben 350 veriyordum
umrumdadegil muayenede 1000e yaklaşmış
Ben Çınarlı kadın doğuma gidiyorum ama ücret ödemiyorum nst için
Ayseazsoyler aa iyiymiş
Ben hiç ödemedim
asennaa 😱😱
Kurtköy emsey bugün girdim 55tl verdim