Nisos Kızlar 26+5 haftadayım şeker yüklemesi yaptırdım sağlık ocağında 190 çıktı doktorum ikinci şeker yüklemesini yaptır dedi bugün dahiliyeye gittim durumu anlattım şeker yüklemesine gerek yok açlık tokluk bakalım bugün tokluk ver yarın sabah aç karnına gel dedi tokluğum 89 çıkmış çok normal yani gebelik şekeri varsa böyle çıkabilir mi bu arada gitmeden kocaman bir kase pirinçli yayla çorbası içmiştim beni aydınlatır mısınız
Sermec27 Nisos açlık toklukla anlaşılmaz gebelik şekeri yüklemeye göre şekeriniz var 190 yüksek çünkü
Naniklininik Nisos başka bir doktora da gidin yükleme sonrası yüksek çıkmış düzenli bir diyet uygulanır ve cihazla takip edersiniz şekeri evde. Ona göre insülin ihtiyacı belli olur. Benim 180 çıktı o şekilde ilerledik.
Nisos Naniklininik Naniklininik insülin kullanıyor musunuz bende diyete başladım doktorum bir hafta sonra tokluk kan şekerimi istedi birde makine alıp evdede takip edeceğim
Naniklininik Nisos hayır kullanmıyorum yeni başladım diyete ben de. 4 gün oldu 2 haftalık süreçte belli olacak
Naniklininik Ya kızlar sabah açlık 94 çıktı. Kahvaltı yaptım peynir, zeytin, domates ve salatalık yanında 2 ceviz ve 2 dilim tam buğday. 1.saat tokluk Sonuç 163. Çok fazla çıkıyor bu kahvaltıdan ne kısacağım ki artık düşsün. Çıldırcam ya