ysysys 3.trimesterda mide yanması ve mide suyunun yukarı çıkmasıyla boğazı yakması ne zormuş. Siz nasıl bir rahatlatıcı yöntem buldunuz bunun için acaba? Beni epey zorluyor
Edaacar-ozkan ysysys canım doktoruna gaviskon yazdır günde 3 kere yemekten önce içiyorum yoksa mahvolmuşum bende
Boncukk123 ysysys aylardır çekiyorum bulamadım bir çözüm burada arkadaşlar bir sürü şey söyledi hepsını denedim ama yok alev alev yanıyorum
GuzelMelegimm ysysys şimdi yandı ve gittim hemen karbonatlı su içtim gece de yanımda bulun duruyorum başka türlü geçmiyor
Boncukk123 GuzelMelegimm denedim canım onu da denedim yok geçmiyor içtiğim su bile ferahlatmıyor su bile yakıyo bogazıma kadar doktor rennie şurup verdi ama 10 saniye kesiyo sonra devam yanmaya
mickey ysysys Renne şurup içiyorum yemekten 1 saat sonra. Bi de yemek esnasında mideyi çok yormamaya çalışıyorum. Fazla yemiyorum öyle daha rahat ediyorum