Tubaozturk medikal park hastanesindeki ulviye hocaya gidiyorsanız eğer, ben onun hastasıyım. 3. Doğumum olcak inşallah hep ona gittim, evet sormadan asla söylemiyor ama ben sürekli soruyorum aklıma ne gelirse. Çok tatlı, nazik bir kadın. Ne zaman mesaj atsam, arasam hemen ger dönüş yapıyor.