hamileligim Kızlar aranızda hiç ovulasyon testi yapıp pik görmediği halde gebelik pozitif olan var mı? Mesela adet gününe yakın ovulasyon testi yapsam pik olmasa gene de gebelik için ümitlenmeli miyim yoksa ovulasyonda cikmiyorsa zaten yok mudur?
yasemincicekkk hamileligim çıkmayan da var canım benim pikti hamileliği öğrenmeden önce arkadaşım değildi mesela
Ybvvv hamileligim Ben adet günüme 5 gün kala ovulasyon testi yapmıştım pik falan değildi üzüldüm hatta gebe değilim demek ki diye. Sonra adete 2 gün kala erken gebelik testinde pozitif görmüştüm. Beta ilerleyince ovulasyonda pozitif görünüyor bence
hamileligim Ybvvv anladım benim de bat 2 nisan o halde yarin ovulasyon testi yapsam eğer gebelik varsa pik olur direk gebelik testi yapmak istemiyorum negatifle yüzleşmekten korkuyorum sanırım ovulasyon testi biraz daha alistirarak söylüyor gibime geliyor 😁
Ybvvv hamileligim Bence direkt rrken gebelik testi yapın. Ovulasyon çok yanıltıcı. Bende öyle gösterdi diye sizde de öyle gösterecek anlamına gelmiyor. Döllenme zamanı farklıdır belki yine yanıltıcı olur ama siz bilirsiniz tabi