Havva123 Kizlar surelab testi yaptım pozitif çıktı daha adetime 6gun var bu kadar koyi cikarmi başka marka yaptım silik çizgi var gibide yok gibide bir bakin
koomikbiranne0507 Havva123 benim adetim 1hafta geçti bu şekilde çıktı anca sizin daha 1 hafta varmış erken gebelikte bile çok çok silik olması gerekmiyormu kafam karıştı yarın kan verin hemen
Havva123 Diğer başka marka vardı ondada siliklik var gibi daha önce surelab test kullanan varmı doğruluk payı nedir
Havva123 Hicran57 6 gün var adetime çok koyu olunca test yanlismi diye düşündürdü beni inşallah vardır
haticekorkutt Havva123 kaset test yerine erken gebelik testi yapabilirsin. O daha hassas varsa hemen çıkar zaten 🙂
Havva123 koomikbiranne0507 aynı şeyi bende düşündüğüm için sordum başka marka vardı onda çok silik var la yok arası kan vericem yarın inşallah
Havva123 koomikbiranne0507 yok canım çok erken diye pazartesiye bekliycez eşimle acele etmeyelim dedik inşallah varsa da yoksa da nasip