Birannecik1301 Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 11 aylık. Dil ve dudak bağı ameliyatı olucak yarın. Bebeği daha önce böyle bir operasyon geçiren oldumu. Küçük bir operasyon ama işte anne yüreği😢
Selothatun Birannecik1301 oğlumda dil bağı vardı 6 aylıkken sünnet oldu aynı anda yaptırdık hiç bir sorun olmadı. Emmeye devam etti :)
Birannecik1301 Selothatun yatış verildimi. Bir de 2 den sonra yedirmeyin dediler. Ameliyattan sonra hemen yedirdinizmi
Selothatun Birannecik1301 hayır yatış olmadı lokal anestezi ile saniyelik bir işlem. Hemen emzirdim ardından
Birannecik1301 Selothatun anladım benim yatış olabilir dedi hemsireler. Doktora bağlıymış. Bizde dudak bağıda var 😕 aneztesizi almadan yapmazlar
beyhan3678 Kardeşim biraz kelimeleri tam söyleyemiyordu doktora götürdük dil bağı varmış ufak bir operasyon geçirdi hem sünnet oldu hem de dil bağını kestiler
Birannecik1301 beyhan3678 benim oğlumun şuan 11 aylık. Konuşmasıyla alakalı yorum yapamıyorum ama yemesinde problem var. Emdiği zaman tam anlamıyla emmiyor. Yoruluyor cunku. Yemek yerkende kaşık dilinin altına giriyo. Verimli yemiyo yani. Teşekkür ederim yanıtınız için♥️