Bbk88 senden de bebeğim ne demek 💖 benim yaş 31 olacak artık sabrım kalmadı bir an önce tüp olsun istiyorum. Umarım kist olmamıştır. İlk aşılamadan sonra kist oldu ve bir ay da öyle beklemek zorunda kaldık. Tedavi uzadı bu kez de. Umarım 2.aşılamada yaşamam bu durumu. Her şey yolunda gitmiyor bir de bu ihtimalleri de düşün canım