iremmmuyannn Sezaryen oldum evet..Bebeğim makattı,dönmedi. Önemli olan hareket etmek. Vakit buldukça kan ter içinde kalana kadar hareket ettim,moduma göre…Bazı günler dans ettim,bazı günler tempolu yürüyüş sonrasında bacak,kol vs çalıştım.Sezaryen dikişim tamamen iyileştikten sonra da karın çalıştım.Kilo vermek için hareket şart… Dans etmeyi seviyorsanız dans edin, ip atlamayı seviyorsanız ip atlayın.Yani biraz keyifli hale getirin yoksa eziyet oluyor