Kızlar ben 19 dan önce asla hissetmedim niye hissetmiyorum diye hep dert ettim kendime doktor kontorülüme gittiğim günün gecesi hissetmeye başladım. 2-3 gün düzenli içimde geziyomuş gibi hissettim ama son 1 haftadır öyle bir hareket yok sadece arada pıt pıt tekme gibi atıyor ama bebekmi bağırsakmı bilemiyorum korkuyorum ister istemez lütfen yardımcı olurmusunuz🥹