29.haftalık bebiş.bugun doktora gittim karın agrısından ara ara oluyor bana serum veriyor rahatlıyorum ama icim icim yiyor neden bole diye.hamile kaldıgımı ogrenmeden 2 aynonce safra kesesi amelyatı olmustum.ama bu ara ne yesem büyük tuvaletimi yapıyırum burkuntuku sızlıyor ama nasıl.doktor gazla ilgili yedigin seylerle ilgili dedi.bebekte sorun yok diyor ama ben nie boleyim die taktım kafama