Suleguzel Doktorum 37ye kadar dönmesi gerek dönmezse yapicak bişey yok dedi. Sizin bebekleriniz kaçıncı haftada doğdu bu yüzden zorunlu sezeryana girenler
Alynq Suleguzel öyle şey mi olur benim ablamın bebeği 38. Haftanın sonlarında döndü. Bazı bebek erkenden döner bazısı son anda döner bazısı hiç dönmez döner daha vakti var bence
mavikalpvemavikalp Suleguzel youtubeden simge dumanın ters bebeği çevirme videosu var ordaki hareketi yapmanızı öneririm
teacher-mom21 Suleguzel benim 37. haftam dönmedi doktorum her on kadından ikisi bu durumu yaşıyor bebek makat pozisyonun da kalıyor dedi haftaya sezeryan olacam hakkımızda hayırlısı neyse o olsun her daim bebeğimiz nasıl isterse öyle gelecek :)
Suleguzel Alynq evet neden öyle dedi anlamadım hiç normal doğumda ısrarcı olmayacak gibi sezeryan istemedigim için bu da beni korkuttu
iremerkooc mavikalpvemavikalp yalnız yapmayın diye çok uyarıyor acaba bi sıkıntı olur mu biz asker eşleri napalım 😄 38+6 dayım bebiş ters
mavikalpvemavikalp iremerkooc ya yanlız yapacaksanızda koltuğa yapın emin olun sıkı tutunduğunuza sağlama alın kendinizi Veya eşinizle telefonda konuşurken yapın acil birşey olursa ordan 112yi veya komşularınız varsa onları arar