Arkadaşlar 37.haftadayım. Bebeğimin kilosu geçen hafta 2400 dü bu hafta 2600 olmuş dr eh işte dedi. Suyum da 32.haftadan beri azalma eğiliminde. Burada yazanları yaptıktan sonra dr suyun biraz artmış dedi. Ama bugünkü Nst de bebeğim hiç hareket etmedi. Hatta şimdi tekrar çekilecek. Belli etmemeye çalışıyorum ama moralim bozuluyor… benzer deneyimi olan var mı…..