cakebabe ben de kist tedavisi oldum, biraz kistin türüne de bağlı açıkçası. ben ameliyat olmak zorunda kalmıştım bende de tek belirti olarak müthiş bir ağrı oluyordu reglin ilk iki günü. onun dışında bir şey yoktu. ameliyattan sonra da tekrarladı, tüpler ne durumda vs de bilmiyorduk ama bir deneyelim dedik. ilk denememde tuttu mesela. 3 cmdi kistim hamile kalmadan önce , o yüzden herkeste aynı olmuyor. kimi var kisti yok ama ne kadar uğraşsa da olmuyor vs . pcosun tek başına her zaman çok kötü bir etkisi olmuyor yani