sudedemirr Kızlar gebeliktede bakımlı olmak istiyoruz elbette ama ipek kirpik konusunda kararsızım, gebelikte veya öncesinde yaptırıp memnun kalan ya da kalmaya arkadaşlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 🫶🏻🩷🩵
Nikomm Ayhh önceden yaptırdım çok zor ya lifting yaptır rahat edersin kirpiklerin ağırlaşıyo çok rahatsız etti beni 1 hafta iyiydi sonra çıkartana kadar kafayı yicektim
Nikomm mystery00 hadi ya ben de onu yaptırmayı düşünüyordum yaptırmayacağım o zaman bol bol rimele devam artık napalım 🙂
mystery00 Nikomm sakın yaptırmayın yaa ilk başta çok güzel oluyo zamanla teker teker iniyo bide biçimsiz duruyo sonra da eski halini arar oluyosunuz😄