hepoyleolurzaten__ Dertleşelim biraz ☺️ Nasıl gidiyor hamilelik kaç haftalık oldunuz Ben 16 haftama girdim Cinsiyetlerimiz 1 oğluşum bı kızçem olucak
Funda54 hepoyleolurzaten__ bizde 18+4 uz bugün bizimde bir erkek bir kız 🥰 bugünlerde inanılmaz sırt ve bel ağrım var siz de de var mı birde kilo aliminiz nasıl ben şimdiden beş kilo aldım 😞
ftmm38 hepoyleolurzaten__ güzel gidiyor ama arada ağrılar oluyor tabi ayagiyla fln baskı yaptıkça 22 haftalık oluyoruz bizde iki oğluşum olacak inşallah 🥰
Iremparlkc2 hepoyleolurzaten__ 26+4 çift yumurta ikizleriyiz bacak bel sırt ağrısı hepsini yaşıyorum ve hiç doymuyorum 16 kilo almışım şimdiye kadar 😅
Eminesahin1 hepoyleolurzaten__ 31+1 bir kızım bir oğlum olacak 5 kilo aldım 28den sonrası çok zor rahim ağzı inceliği çıktı full yatıyorum ağrılarım çok var
hepoyleolurzaten__ Funda54 maşallah sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏼 sırt ağrım suanlik yok ama sezeryan yerim çok sızlıyor ağrıyo kilo alımı olmadı hamile kalmadan önce kilom vardı hamilelikte iştah gitti
Mai-2 Funda54 bende 18+6 haftalığım son üç gündür geçmeyen sırt ağrım var. Kiloya gelince 8 kilo aldım şimdiden🤭
Funda54 hepoyleolurzaten__ karnım en başından beri baya var yani çok da zayıf biri değildim karnım baya bı büyük şuan da ozellike yatmadan önce daha da sis oluyor
hepoyleolurzaten__ Funda54 bende çıksın istiyorum ya biran önce 😂 top gibi olsun haraketlerini hissediyormusunuz
ftmm38 hepoyleolurzaten__ benim çift yumurta ikizi evet biri aşağıda biri yukarıda ayırt ediyorum bu hafta daha net hissettim ☺️
Funda54 hepoyleolurzaten__ çok rahatsız ediyor ama daha şimdiden akşamları hareketlerim bile kısıtlanıyor evet yaklaşık bı haftadır hareketlerini hissediyorum
bussecelikcann1 35+3üm pazartesi sabah doğuma gidiyorum 2. Sezeryanım olacak ona ragmen cok heyecanlıyım🤩
Funda54 bussecelikcann1 maşallah ne güzel umarım güzel geçer ameliyatınız sağlıkla kavuşun kuzucuklarniza🥰
Ebrar042 bussecelikcann1 kendi isteğinizle mi o hafta gireceksiniz doğuma yoksa sancılar falan mı başladı Sağlıkla gelsin minikler 😍
bussecelikcann1 Ebrar042 son kontrolde sancım çıktı birde iki bebekte doğum kanalına dayanıyordu zaten 32de ciger geliştirici olmuştum 4 doz şuan kiloları da 2500 civarı yürürken artık çok zorlanıyorum 🥹