İyi günler sevgili anneler. İdrar testi yaptırdım tüm değerler normal ama bakteri oranı yüksek gözüküyor olması gereken değerden. Önceden idrar enfeksiyonu olmuştum o değerlere baktım nitrit pozitif çıkmıştı şimdi nitrit negatif ama bakteri 13 çıkmış bu ne demek bilen var mi?