Nasılsınız kızlar sona geldiğimize hala inanamıyorum ben 🥲✨ normal doğum düşünüyorum yürüyüş yapmaya gayret ediyorum doktorumla 5 nisanda görüşeceğiz çatı muayenesi için sizde durumlar ne çoğu gebe sezeryan tarihini almış bakıyorum sağlıkla gelsin minik bebişler 💌🥰🥹