Buket09 Kızlar 40+4 teyim kontrolden çıktım 1 parmak açıklık var doktorum eve gönderdi duş al takip et kendini diye dua eder misiniz insan böyle zamanda başkasından destek alınca iyi hissediyo sanırım 😍
Gmzgkck_ Buket09 1 avazda kolaylıkla sağlıkla kavuş bebeğine dua eder dua beklerim 🤲 bizim oğlanın hiç gelesi yok 🤣
Buket09 Gmzgkck_ rabbim bekleyen herkesi sağlıkla bebeğine kavuştursun inşallah 🤲🏻 valla benim kızda zar zor gelcek baksana 41 e giricez nerdeyse 😂😂
Nikomm 37 de beri 1 cm açıklığım hal bişey yok ben de arada regli ağrısı gibi ağrı giriyo gidiyo 39 olduk bekliyorum bakalım