busrakorayeymen Sulebrk diler hanima gidiyorm basindan beri. Okul kurucum onda dogum yapmisti memnun kalmisti sonra 3 kisi falanda yine ona gitti bende basndan beri ondayim. 35.haftaya geldik hastane cok temiz ve doktorda cok iyi🤗