Dün sabah sağlık ocağına gittim kontrol için kalbi atıyordu ondan öncede çok hareketlşydi ama ondan sonra azaldı dün sabahtan beri 2 3 kere hissettim oda çok çok hafif normal mi böyle olması reçel yedim çikolata yedim sol tarafa uzandım ama yinede hareket etmedi yarın 28 haftalık oluyorum