Şehir hastanesinde sezeryan doğum yapan var mı doğumuma az kaldı Gediz den gelmeyi düşünüyorum da orada çalışan arkadaşımın akrabası var arkadaşıma şehir hastanesi çok güzel oldu çokta lüks ama muayeneye için gelin ameliyat için şuan gelmeyin ne nerede belli değil 3 4 aya anca düzene girer burası demiş o yüzden şehir hastanesinde sezeryan doğum yapan var mı duyan bilen var mı ona göre pazartesi doğum için gün almaya geleceğiz aylardır yatak istiharahatliyim randevu da bulamadım zaten buradaki dr un yazdığı kaşeli kağıtla geleceğim boşuna yol gelmek istemiyorum o yüzden önceden öğreneyim doğum yapan varsa ona göre geleyim dedim.