Cylnglsn Ezgiibyrmm bence bir daha test yap ama sabah benimde böyle başlamıştı kafamı kaldıramıyordum halsizlik ve kasık ağrısından
Ezgiibyrmm Cylnglsn canım sen hamilemiydin yarın tekrardan yapicam inşallah dün sabaha karşı yaptım bu testi bana var gibi geliyor var yok arası
Cylnglsn Ezgiibyrmm inşallah vardır seninde evet şuan 29 haftalık olduk acayip halsizdim sağ kasığımda belirli bir nokta ağrıyordu sadece 5 6 gün böyleydim günüm gelmeden yapmıştım ben silik çıkmıştı
Ezgiibyrmm Cylnglsn rabbim Sağ salim kucagina almayı nasip etsin inşallah benimde her gün ağrım var adet oldum sanıyorum gelen giden yok nasıp herşey
Ezgiibyrmm Ftrhn canım benim durumlar çok karışık çok sık adet olan biriyim düzensizlik vardı geçen ay ilaç kullandım ondan soran bı ara regl oldum işte 15 gündür böyleyim