Sevgi2023 Kizlar adet agrisi gibi agrilarim ve sık idrara çikma durumum var adetim 3nisan test yapdim 2-3dk oluşdu durdukcada boyle oldu siz ne dersiniz??
Senmsii Sevgi2023 Negatif duruyor canım yani ikinci çizgiyi görmedim erken gebelik testi alıp denersen daha kesin sonu alırsın bu elinde ki testi genelde adet geciktinten sonra öneriyorlar. Sen erken gebelik al eczaneden yarın ilk idrarinla dene