Mislina12 31+3 haftalığız ve 2 gündür midem çok yanıyor gaviscon içince geçiyordu şuan hiç bişe fayda etmiyor. Hiç bişe yiyip içemiyorum su bile. Aynı durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım :((
dinciklim6 Mislina12 36. Haftadayım aynı dertten muzdaribim bütün tuşlara basıyorum resmen sade soda,salatalık,renine,çiğ badem iyi geliyor
Hamilebirisi_06 Mislina12 31+3 bende aynı durumdayım rennie duo şurup var anında etki ediyor doktorunuza sorun alın gebelikte kullanılıyor zaten