35 haftaya girdik dün kız kardeşim ile bebegin çamaşırlarını etiketten çıkartıp beyazlar ve renkliler olarak ayırdık. Sonra bi posta beyazlarun hepsini SİVENO SIVI DETERJAN ile yıkadık, kurutmaya astık.(Biraz küçük model) Yer kalmadı ve bavulu ters çevirip üstüne diğer kıyafetleri yerleştirdik ve yine yer olmadı 😁çamaşır sepetini de ters çevirip üstüne kıyafetleri yerleştirdik. Orda baya güldük 😁 Kuruduktan sonra bugün de ütü işlemini yapıp, makinede kalan renklileri asacağız. Yavaş yavaş da hastane çantamızı hazırlayacağız. Hâlâ kendim ve bebegimin eksikleri var( pompa, göğüs ucu kremi, pişik kremi vs..odamız hâlâ yok, bebek doğduktan sonra da yapılır acele etmiyoruz o yönden) stres yapmıyorum ama düşünüyorum olsaydı diye. Şuanlık hayırlısı böyle demek ki ..Eşimin işleri çok fazla biz bile görüşemiyoruz alışveriş yapmaya da fırsat olmadı bir türlü. Yapacak bir şey yok. İlerleyen zamanlar neyi gösterirse yavaştan alıp çantaya atarım artık.