HayaLim_Panbik Canlar cananlar, Dün detayli kontrolüm vardi cinsiyet sasmadi yine kiz dedi. Bu arada foruma göre 19+5 d0ktora göre 20+4 olduk, hayirlisi insallah. 3.kizim olacak Allah in izniyle
Buseirgit HayaLim_Panbik sağlıkla gelsin inşallah kız annesi olmak çok güzel bir duygu iki kızım var şimdiden bana arkadaşlar rabbim eksikliklerini göstermesin inşallah
HayaLim_Panbik Buseirgit kiz evlat candir, yerim onlari . Ecmain Rabbim uzub ömprler versin insallah. Artik 3 kiz olacagina göre bir oglum var tamamen kralligini ilan etmis durumda😆
Buseirgit HayaLim_Panbik benim oğlumda yolda geliyor inşallah 🙏 2 ablayla büyüyecek 3 çocukla hayat nasıl olcak merakla bekliyorum
HayaLim_Panbik Buseirgit ne kadar kaldi cnm senin doguma benimniisi nasipse agustos 10. Bende 14, yani evde iki aslanice olacak🥰 inan Allah verior kilayligini, bir gülüsleri tum sikintilari söküp aliyor.
Buseirgit HayaLim_Panbik temmuzun son haftası dedi doktorum, Ağustos 2 eşimin doğum günü çok isterim eşimle oğlum aynı gün doğsunlar
HayaLim_Panbik Buseirgit bebisler saten tam gününde gelmiolarki, bana önce agustos 18 dedi sonra aykn 10una cekti😆 saclicakla gelsin bebislerimiz insallah🤲🏽😇