bernagnd 4 sene önce benimde oğlumda aynısıydı . 40+3 e kadar sadece 1 cm açılmam vardı ve hiçbir şekilde nst de sancım yoktu. Tarçın çayı içtim,hurma yedim yerleri elimle sildim( doktorumun önerisiydi) squat yaptım. 40+3 pazar akşamı sancılarım başladı, pazartesi sabah 9. Da doğum yaptım🙂