Hamilebirisi_06 Benimcanimoglum_55 biraz yüksek tansiyonunuz kontrol edin düşmezse hastaneye gidin mutlaka
elmaelmaelma 14 yüksek biraz. Dinlenerek mi ölçtürdünüz? 5-10 dk oturduktan sonra ölçülmesi gerekiyor.
elmaelmaelma Benimcanimoglum_55 1 saat içinde ara ara ölçtürün. Eğer 1 saatte düşmezse acile gitseniz iyi olur.