Boncukk123 Rabiajc Sakarya da yaşıyorum canım gittiğim klinikte yanlış hatırlamıyorsam 300 tl di ama ben devlette yaptırdım içeceği de eczaneden değil direkt kan aldıkları yerden verdiler
Senmsii Rabiajc Doğum teminatı sigortanız varsa karşılıyor şeker yüklemesini. Bizde karşılamıyor sanıyorduk hastane ile konuştuk karşıladığını söylediler.
Boncukk123 Rabiajc ben 23.haftada yaptırmıştım sanırım canım 28 e kadar zamanı var sonrasında yapmıyorlar diye biliyorum