Tictack İyi günler 5+3 te ultrosonla bakıldı sadece kese görüldü, alttan muane yaptı doktor o zamanda yolk gördü ama bebek görmedi henüz. Bu şekilde olup sonra bebeği görebilenler oldu mu
Bekledigimmucizemm Tictack yolk varsa bebekte oluşur korkma o bebeği besleyecek olan şey haftaya görünür bebekte
mimar_anne Tictack evet oğlumda bende tam 5+3 te kese ve yolk kesesini görmüştük zaten yolk varsa boş gebelik riski ortadan kalkar canım bebek ordan oluşur 6+4 de bebeği görmüştük ve kalp atışını ekrandan gördük ama duyamadık henüz yeni oluşuyordu 7+3 de net bir şekilde duyduk kalp atışını da
E_Duha Tictack 5. Haftada bebek görünmez demişti doktorum ama normal ultrason ile baktı 7+3 de bebek ve kalp atısı gördük duyduk ..
Tictack mimar_anne yaaa çok içim rahatladı yorumunuza çok teşekkür ederim😊💐💐 bizimde bayram giriyor 7.haftamda, 6 da gitsemde duymama ihtimalim var sanırım en iyisi bayramdan sonra gitmek dimi
Zhrn Tictack daha çok erken zaten bu hafta da anca kese görünür panik yapmayın 8. Haftaya kadar kalp atisi duymayan oluyor rahat olun
mimar_anne Tictack 6 da gitsen bebeği görebilirsiniz bence kalp atışını da görürsünüz diye düşünüyorum ama net duymak için 7-8 haftalar en iyisi çok merak ederseniz gidin 8. Haftada yine gidersiniz 🥰
Dlntkesn Tictack beeeeeennn🐣🐣🐣 6+1 de yolk görüldü sadece 7+1 de kalbini gördüm civcivimin çok şükür 😍 sende görürsün hiç kendini strese sokma
Dlntkesn Tictack yok canım karından ama ilk gittiğimde yolk sac ı alttan gördü üstten o bile gözükmedi
Tictack Dlntkesn yaaa aynı benim gibi olmuş sizinde 7+1 de devlet hstaneleri calismiyor artık 8. Haftayı beklicem yada dayanamazsam özele gidip baktircam🙈👏